неделя, 11 юли 2010 г.

Някъде в метрото

Някъде в метрото на Париж
мъж крещеше срещу новата ми шапка
току-що купена от Риволи:
"Какъв интелигентен вид,
аз също съм учил, но мама
ми казваше: пази се от SIDA*
и аз така и не се ожених..."
когато посегнах да отворя чантата си
мъжът извика: "А, сега господина ще извади револвер,
хайде стреляй, аз също съм учил, но мама..."

отворих Дарио Фо случайно на страницата за
"Въображението и ъгъла на гледната точка"
от Основно ръководство за актьора...


____________
SIDA - спин

2 коментара:

  1. Странно защо основната концентрация на чишити в Париж може да се намери в метрото? Защо чишитите слизат все надолу? Сигурно изтичат някак си...

    ОтговорИзтриване
  2. A, Сандо, този тип беше много, много интересен. Опитах се да видя поезията в цялата работа. Ако беше попаднал на сцената, несъмнено би станал звезда-но кой подрежда човешката звездна карта-не знам...

    ОтговорИзтриване